We nemen jouw privacy serieus

Veiligheid & Privacy

Deze pagina is voor het laatst geupdate op 28 Mei 2021.

Links naar de belangrijke documenten

  1. Algemene voorwaarden: link.
  2. Privacy & Cookieverklaring: link
  3. Terms & Conditions (English): link

AVG/GDPR

Per 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Dat betekent dat er vanaf die datum dezelfde privacywetgeving geldt in de hele Europese Unie (EU). Met de alsmaar verdergaande digitalisering en de groeiende bulk aan data in de wereld, wordt het beschermen van deze data nog belangrijker dan het al was.

Een betrouwbare informatievoorziening is noodzakelijk voor het goed functioneren van onze dienstverlening bij onze klanten en het goed functioneren van onze organisatie. Dit vereist derhalve een integrale aanpak en risicobewustzijn.

Het gaat hierbij niet om de bescherming van de Pro4all informatie, maar nog veel belangrijker de informatie van onze klanten.  Pro4all heeft een informatiebeveiligingsbeleid geschreven en dit het kader voor passende technische en organisatorische maatregelen om de informatie van onze klanten en onze organisatie te beschermen en te waarborgen.

 

Welke maatregelen hebben wij getroffen?

Opslag
Alle gegevens die kritiek zijn of gevoelige bedrijfsactiviteiten van onze klanten en onze organisatie worden ondergebracht in een streng beveiligde en gecertificeerde Partij te doen genaamd CYSO (www.cyso.com). Dit om de absolute veiligheid van de klanten te garanderen. 

Versleuteling
dit vindt plaats conform ‘best practices’ en zal derhalve continue aan verandering onderhevig zijn. Ten tijde van versie 1.2 betekent dit TLS 1.0, 1.1 en 1.2 met beperkte algoritmes

Welke normen
Naast de veilige opslag, niemand kan er bij je data komen, heeft Pro4all het beveiligingsbeleid compleet uitgewerkt. Dit is gebaseerd op de Code voor Informatiebeveiliging (NEN ISO 27001/27002), de ISO standaard voor informatiebeveiliging. We zijn ook bezig om dit ISO te certificeren.

 

Service Level Agreement

  • Uptime garantie tot 99,9%
  • E-mailsupport voor technische en functionele vragen
  • Telefonische support voor technische en functionele vragen gedurende kantoortijden (ma. – vr. 08:30-17:30 uur)
  • Alle vragen worden beantwoord op basis van ‘best effort’ binnen een termijn van maximaal twee dagen.